La Grande Final - Årets Kock 2009






Som ni kan se det fanns mycket folk längs fram inte minst en och annan
kändis.


















En snabb genomgång innan det börjar på allvar.


Lungt innan stormen?!?!



En trix jag kan ta med mig hem!




Jag undrar vad han tänker.




Vinnar looken!


Och nu är det dags för gala middag!




Banquet på Hotell Elite. Vilka snygga tjejer!













Det va inte lätt att ta foto i denna miljö med en massa ovanliga ljus
i bakgrunden, men jag hoppas att ni har kunnat få en blick av denna
hedersam uppdrag vår skola fick. Grattis tjejer för ett lyckat jobb!!!
Det har varit roligt att följa efter er och kunna ta bilder på denna
stund i ert liv.

Mike/Katarina

Kommentarer
Postat av: Marianne Bremer

Hej!

Riktigt kul att se de här bilderna. tack till fotografen och till katarina också förstås.

KRAM

Marianne

2009-02-24 @ 20:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0